Vatten, vatten

Nu är jag hemma igen och har ätit lunch. Jag blev väldigt positivt överraskad av bodupump, det var askul! Så det ska jag definitivt testa igen.

Nu borde jag egentligen skriva min uppsats till imorgon, men jag känner ingen inspiration. Det är en så himla tråkig fråga den här veckan, och jag vet inte hur man ska visa att man reflekterat över texterna man läst, jag fattar dom ju knappt liksom?

Min mobil har i princip gått sönder också. Men jag har kollat ut en ny jag vill ha och pappa skulle åka och kolla på den idag så jag får väl se :)

Jag upptäckte precis att jag druckit upp en liter vatten på en kvart, man blir törstig när man tränar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0