Träningsvärk

Jisses vilken träningsvärk jag har :D jag kommer nog inte hinna träna något idag. Bara övertala pojkvännen att ta en promenad ikväll kanske, det är så mysigt med kvällspromenader nu när det äntligen har börjat bli åtminstone lite kyligt på kvällarna!

Jag sitter och skriver på min uppsats nu, och jag förstår inte riktigt vad jag skriver, hah. Men det ska väl lösa sig. Jag måste inte åka till skolan förrän vid 12 idag, så jag har ju några timmar på mig. Jag måste bara lyckas skriva ut min uppsats i skolan, deras skrivare verkar vara lite svåra vad jag hört.. Men min lilla grupp i klassen har startat en sån där mejllista så jag tänkte fråga om nån annan också ska skriva ut så vi kan göra det tillsammans :)

Just det! Jag har tid hos min gamla kurator idag också. Eller nya kanske det blir nu, haha? Hur som helst, jag är väldigt stolt över mig själv att jag börjat ta tag i det här och ringde henne. Känns som att allt går mot det bättre nu.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0