Nya tag

Jag har inte riktigt haft nån inspiration att blogga på ett tag. Iofs gör väl inte det så mkt när det inte är någon som läser bloggen ^^

Men jag måste på riktigt ta tag i min hälsa nu. Jag ska inte räkna kalorier, det gör mig bara knäpp men jag måste tänka på vad jag äter, min mage är typ helt förstörd. Jag har ju varit hos läkaren hur många gånger som helst känns det som, men ingen vet vad det är. Jag har iaf märkt att jag mår bättre om jag undviker friterad mat, fet mat, socker och sötningmedel. Känns sämst att jag inte ens ska kunna dricka Pepsi Max längre! Men det är det väl värt :)

Min pojkvän är på anställningsintervju nu, hoppas han får jobbet! Jag drömde om det i natt. Isf skulle vi kunna flytta ihop typ snart. Det vore underbart <3 Vad jag skulle komma till var iaf att när han kommer hem ska vi åka iväg och gymma. Om vi hinner ska vi kanske testa bodypump igen, det var jättekul förra gången! Dock inte träningsvärken efteråt, den var brutal...


Kommentarer
Postat av: Emmas Form

Huga, minns när jag körde BP första gången... kunde knappt tvätta håret efter träningen för armarna var som spagetti!

2009-09-19 @ 09:17:29
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0