Mörker is the shit

Det enda jag gjort idag är ätit, duschat, myst och kollat webb-tv - en optimal dag alltså. Egentligen borde jag pluggat men det går verkligen inte när det är så jädrans ljust ute, jag måste vänta till nio eller nåt!? när det äntligen blivit lite mörkare. Är det bara jag som tycker om mörker? Känns lite så. Jag hör folk hela tiden prata om att det är så synd att sommaren än slut och att det blir så mörkt på kvällarna. Jag vill ha mörker, kyla och halsdukar nu! :D Och Simon & Garfunkel, det längtar jag sönder mig till. Höstpromenader + Simon & Garfunkel = mums!

Blir ingen träning idag, men en kvällspromenad ska jag väl lyckas övertala pojkvännen till att följa med på.
Ha en bra kväll alla! :)

Kommentarer
Postat av: Emmas Form

Jag tränar på IKSU :) Ja core är skitbra!

2009-09-23 @ 18:23:08
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0