Gympis

Idag var jag på gympa! Det var faktiskt jättekul. Men jag märkte verkligen att jag blivit så mkt bättre än förra terminen, sånt är alltid kul :)

Idag har det verkligen gått sämst med maten. Till frukost åt jag två rostmackor, till lunch ett äpple och till middag 4 köttbullar. Usch! Och min lillebror upplyste mig om att vi inte hade något pålägg hemma och möglig yoghurt - jag vill flytta hemifrån och köpa min egen mat. Usch, usch, usch.

Jag saknar min pojkvän, så jag kan inte sova. Jag somnar alltid mkt snabbare när han ligger bredvid. Ikväll har jag kollat på 10 avsnitt av how i met your mother, jag älskar verkligen den serien. Hon Robin är så himla söt tycker jag ^^

Jag känner för att träna! Ska försöka klämma in två pass till den här veckan iaf.


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad roligt med gympa :) Har själv dock aldrig provat.



How I meet ur mother är ett himla roligt program :)

2009-09-22 @ 08:29:24
URL: http://malinjoe.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag pluggar på Linköpings Universitet :)



Ja, vi får se om det kan bli nån gympa nån gång.

2009-09-22 @ 09:36:14
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0