Flow

Det blev träning idag iaf, SatsFlow. Det var kul, jag blev jättesvettig och det brukar jag aldrig bli när jag tränar!

På tåget dit och hem kollade jag på film, det är hur praktiskt som helst med en liten bärbar dator, jag ångrade inte att jag köpte min en sekund. Iaf, jag kollade på 'En shopaholics bekännelser'. Jag hade inte sett den innan fast det är en av mina favoritböcker, och jag tyckte faktiskt att den var rolig trots att alla andra verkar tycka tvärt om. Jag skrattade tom högt på tåget! Fast lika bra som boken var den inte, det är nog inget som kan vara det typ ^^

Jag kom på att jag inte har några bilder i min blogg! En blogg med bilder är alltid roligare så här är en bild på mig precis efter dagens träning. Jag färgade om mitt hår precis innan också, blev inte riktigt nöjd, det kunde gott blivit lite ljusare och rödare... Men sånt brukar ibland ändra på sig efter några tvättar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0