BodyPump

Jag tänkte starta en ny blogg, och försöka vara aktiv. Det är ju väldigt roligt att kunna läsa sådär i efterhand vad man gjort och känt och så! Jag har precis börjat träna på Sats för de som inte vet det, så det kommer nog handla ganska mkt om träning i den här bloggen för jag har blivit en träningsjunkie! Jag har börjat sätta upp lite mål och sånt, vad jag ska lyckas med. Ohc det känns verkligen som att jag har sämst kondition och startar från 0 med det här, men då kommer väl resultat snabbare också :)

Mitt första mål är att lyckas springa på löpbandet i en halvtimme i sträck utan att ta paus. Igår sprang jag tio, och det kändes ganska okej, var inte helt slut iaf. Men jag ska öka lite i taget så att jag inte förstör mig helt och hållet :P

Nu ska jag snart iväg på mitt allra första bodypumppass, och jag börjar bli lite nervös. Hoppas de säger hur man ska sätta ihop alla vikter och sånt, jag har ingen aning! Haha :D


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad roligt att vi har ungefär samma mått :)



Bodypump är riktigt kul! Var iväg på ett pass i tisdags. Ikväll blir det afropowerdance istället.



Att kunna springa 30 minuter på löpbandet är ett kanonbra mål! Jag klarade från början bara mellan 5 och 10 min. Och nu klarar jag 30 min. Har svårt att springa ute på grund av min astma.



Lycka till!

2009-09-18 @ 10:36:53
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0