Taggad inför ny vecka!

Jag har gjort upp så mkt planer, moahahaha! Jag har bestämt att varje vecka som jag unviker onyttiga saker samt tränar 3 gånger får jag en sak från min lilla belöningslista, det kommer hålla motivationen uppe. Högst upp på listan står en supersöt liten röd neccesär, mums.

Så nästa vecka blir det Pilates på måndag, Yoga på onsdag och styrka på torsdag. Sen ev nåt i helgen också, men alla fyller ju år och har kalas konstant så vet inte riktigt om jag hinner ;) Det händer massa annat kul i veckan också. DH har säsongspremiär och jag ska på ett möte med kvinnojouren och kanske börja jobba som jourkvinna om jag får det, det skulle jag tycka väldigt mkt om iaf. Dessutom känner jag mig mer motiverad än på länge att ta tag i skolan igen, jag ligger en vecka efter med inlämningsuppgifter, men det ska jag klara! :)

Hoppas alla får en bra vecka! Puss


PS. Hur underbart är det inte med höstsol?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0