Heeej bloggen! Höhö

Igår kväll somnade jag i ganska god tid så jag vaknade när min pojkvän skulle till jobbet (typ halv 6) och var pigg! Så morgonen har jag spenderat med att sortera tvätt, plocka undan lite, kolla på nyheterna och ätit frukost. Dessutom läst i ett forum som jag blivit helt besatt av, hehe. Ägnar nog två timmar om dagen åt att bara läsa vad andra skriver om sitt liv, sånt är så himla intressant :)

Snart ska jag göra lite lunch och efter det ska jag iväg till skolan, har föreläsning mellan 13 o 15. Idag handlar det om etnicitet och kulturskillnder, ämnet som jag väntat på! Har inte hunnit läsa all litteratur den här veckan heller, men det brukar inte behövas så ofta har jag märkt.

Ikväll ska jag äntligen få testa pilates också! Min pojkvän (eller han heter Lukas, palla skriva sådär egentligen ^^) var sjuk förra veckan så vi tränade typ ingenting, vi var ju till och med tvungna att åka in till akuten... Men nu har han börjat bli bättre, vilket är hur skönt som helst! :)

Ha en bra dag!

Puss

Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo

hihi det hade jag gärna gjort också ska du veta!! :D:D

2009-10-12 @ 16:55:50
URL: http://livetoday.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0