Gaaaaah

Jag blir så sjukt trött på vissa människor! Jag har på sistone fastnat väldigt ofta i Familjelivs forum, och de flesta tjejer verkar verkligen ha idioter till killar. Och tydligen verkar väldigt många tjejer vara det också! Det var en tjej som skrev att hon var så ledsen för att hennes man kallade henne lat för att hon inte orkade städa och tvätta lika mkt som innan hon blev gravid eftersom hon var så trött. Vilken jävla idiotkille liksom. Men tjejerna i forumet håller inte med henne - de tycker att graviditet inte är någon anledning att få ta det lugnt. Att få barn lär ju vara det största i livet och en graviditet verkar väldigt jobbig för de flesta, kan inte hon få ta det lite lugnt då? Det är ju hon som måste stå ut med allt det jobbiga liksom, då borde hennes kille ställa upp. Men de som svarade svarade något i stil med "det är så det är att vara gravid, när jag var det så hängde jag över toaletten och spydde flera timmar per dag, sånt är livet. det är bara att fortsätta jobba!" Vilka jävla körda brudar. Skaffa en kille som uppskattar dig och tar hand om dig när du mår dåligt och framförallt, ta hand om dig själv när du inte orkar fortsätta som vanligt. Om jag är sjuk/mår dåligt nu så tar jag det alltid lugnt om det inte är något väldigt viktigt som ska göras, för vad är det för jävla liv om allt handlar om att stå ut? Inget jag vill leva iaf, jag vill kunna njuta och ha det trevligt istället. Framförallt har jag en pojkvän som tycker om att diska (vilket jag hatar), som går och köper choklad till mig när jag är ledsen och behöver piggas upp och som ger mig massage när jag har ont någonstans. Hur kan man tro att man förtjänar mindre än det?


(Självklart tar jag hand om Lukas när han är sjuk och ledsen också ^^)


Idag har jag förövrigt tränat! Sammanlagt 1 h och 20 min cykel och core, och det gick kalasbra! Orkade ta i mkt mer än vanligt :) Jag har också varit och lämnat tillbaka en bok på bibblan och kollat på DH. Dock inte pluggat vilket var det viktigaste idag, men jag blev så trött och yr efter träningen eftersom jag inte sovit så mkt på sistone så jag orkade inte. Imorgon ska jag åka till stadsbiblioteket och plugga där, kommer nog bli superbra :)

Nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0