Äntligen höst

Jag känner inte alls att jag mår bra idag. Vet inte riktigt om jag börjar bli sjuk på riktigt? Men jag orkar inte ligga hemma för det, hihi. Eller jag stannade hemma från skolan idag, jag har inte orkat skriva min uppsats som skulle lämnas in iaf, men snart ska jag iväg och "jobba" för första gången. Jag är lite nervös, men det ska nog gå bra :)

Efteråt ska jag och pojkvännen till gymmet, en halvtimmes core och sen kondition - ska försöka springa 13 min idag!

Btw, har ni märkt att det är höst nu!?! Jag var ute på en höstpromenad och fotade höstlöv och myste imorse, mums <3

Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo

OH tack så jättemycket! OHJA det gör det verkligen :D:D:D:D

2009-10-01 @ 17:22:32
URL: http://livetoday.webblogg.se/
Postat av: Malin

Visst är hösten härlig. Men måste det vara så himla kallt ute? Uh, fryser vid bara tanken.



Hoppas det gick bra med träningen.

2009-10-01 @ 19:35:29
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0