Prosit

Snart ska jag iväg på första kurstillfället på kvinnojouren, jag känner mig pepp till tusen! Ska bli askul. Hoppas att dom andra tycker om mig bara, hehe. Jag vet inte riktigt vad kursen kommer innehålla men det kommer väl info ikväll :)

Imorgon skulle jag egentligen börjat skolan kl 14, men vi ska träffas kl 10 i skolan för att vi fick en oplanerad intervju tid då. Nån person från juridiska fakulteten som ska svara på frågor om sexualbrottslagen. Så det blir ingen sovmorgon och bodypump för mig imorgon. Däremot ska jag försöka släpa mig iväg på spinning på morgonen, kvart över 7. Om jag orkar vilket inte känns så troligt xD

Nej, nu ska jag till ICA och hämta ut lite kurslitteratur som kommit innan kursen börjar. Ikväll är det DH också, spääännade kväll mhmhm!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0