Gamla människor

Min farfar ringde mig precis fast han inte visste att han gjorde det så hna började fråga vem det var. Väldigt teknisk gammal gubbe, haha! Dessutom sa han att han hörde mig jättehögt fast han har hörselproblem och jag pratar ganska tyst, okeeej liksom? xD

Han berättade att de inte hade någon snö på marken än iaf (bor i Piteå) och att han skulle behöva åka till Kalix för att opereras. Dessutom påpekande han att Lukas var väldigt lång, känns som att det är den absolut vanligaste kommentaren om honom. Men det är så jag vill ha honom :D

Han borde förresten ringa mig nu tycker jag, för jag saknar honom stört mkt (och jag är lite sådär ond innerst inne och hoppas lite att deras rep ska bli inställt så han kan komma hit och kramas istället, men det säger jag inte högt.. ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0