Dagens planer

Idag lyckades jag inte gå till skolan vilket inte känns sådär toppen kanske. Men jag hade inte direkt kunnat bidra på seminariet iaf eftersom jag inte lyckades läsa klart boken vi skulle läsa, men men..

Jag vet inte riktigt hur dagen planer ser ut förutom att jag ska till min kurator kl 3 och sen träna med Annie 7. Är sjukt taggad över att hon har skaffat gymkort på Sats hon med! Jag funderar på att åka iväg och sola solarium idag också, jag har fått för mig att jag skulle vara finare om jag inte var så ljus, varför vet jag inte. Jag tycker ju typ alltid att andra som är jättebleka är det finaste? Porslinshy ftw liksom! (kan ju iofs bero på att jag har mkt finnar och slät hy känns som en möjlighet... ^^)

Hur som helst piggar ljuset i solariet upp och jag behöver uppiggning i hög grad idag!




(jag saknar min telefon så att jag kan ta bilder. och skicka sms för den delen. möööh!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0